Kutya sétáltatás

2013.10.30. 18:19 Cr0sMaN

Van egy fiatal Cane Corso kutyám, körülbelül 3 hónapos. Itthon nem túl nagy a kert, de elvan ott, eddig nem is nagyon voltak problémák, de úgy érzem, hogy kezdi ki nőni mivel elég nagy és szép kutya lesz belőle.

Így hát elmentem a boltba és vettem neki egy pórázt. Eleinte nem igazán szerette, többnyire ugrált hasonló módon mint a bikák és folyamatosan harapdálta, mivel bőrből van ezért nem igazán tud kárt tenni benne. Másnap úgy gondoltam eljött az idő menjünk sétálni egyet, elhívtam az egyik barátom Misi-t is, aki már valamilyen szinten ismerte a kutyát, látta néhányszor és simogatta is ezért gondoltam, hogy nem fogja bántani, egyébként eddig senkit se bántott. Elég "szelíd" kutya és nem nagyon szokott más kutyákat se ugatni, nem is nagyon szeretném.

Szóval témához visszakanyarodva elindultam a kutyával a helyi parkba nem választottam se hosszú, se rövid távot inkább a kettő közt maradtam. A vártnál jobb eredményt értem el a kutyával mivel elég szépen haladtam vele, eleinte voltak gondok, hogy mindent elkezdett szaglászni, de szerintem ez természetes egy olyan kutyánál akit elsőnek visz a gazdija pórázon bármerre is. Lényegében a távot elég szépen és gyorsan tette meg mint vártam ezért meg is dicsértem.

Mai nap ismét úgy döntöttünk, hogy megyünk egy körülbelül hasonló távot Cézárral. Nem volt vele probléma most a helyi foci pályára vittük el, hogy kicsit szabadon engedjük, tetszett neki a hely, de nem nagyon mert szabadon túl messzire menni, inkább a közelünkben maradt. Kicsit futottunk, játszottunk vele majd elindultunk haza. Ameddig fel értünk a házunk melletti bicikli útra szépen viselkedett, de miután megindultunk hazafelé egyre jobban próbált minket vissza vinni.

Címkék: foci kutya sétáltatás

A bejegyzés trackback címe:

https://davidblog.blog.hu/api/trackback/id/tr45606772

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

süti beállítások módosítása