Korlátlan, vagy mégsem?!

2013.10.28. 00:42 Cr0sMaN

Sziasztok, gondoltam megosztom veletek ami nemrég történt velem.

A jelenlegi internetszolgáltatóm az Elektronet Zrt. honlapjuk ent.hu. Nekem itthon a komfort csomag van mivel errefelé még nem csináltak "gyorsabb internetet" ezért be kell érjem ezzel meg amilyen seed szervert összeszedek magamnak. Szót se róla éjjel nappal megy a kliens erre-arra az oldalra többnyire ide is az nCore-ra.

Nemrégiben túl léptem a 300 GB letöltést ezért le lassították a netem, mire felhívtam őket és a válaszuk annyi volt, hogy nem lehet korlátlan, mert különben "be dugulna az internet". Ezt szó szerint idéztem egy teljesen agyilag normális "Rendszergazda" mondta nekem telefonon. Nem szerettem volna ebből az egészből nagy problémát csinálni ezért nem is érdekelt mivel 2-3 napon belül újra kezdődött a hónap és újra visszakaptam az internet sebességem.

Szóval valahogy így történt ez a sztori, nem is olyan rég talán 1-2 hónapja lehetett.

Címkék: download internet letöltés rendszergazda sebesség ncore utorrent elektronet

A bejegyzés trackback címe:

https://davidblog.blog.hu/api/trackback/id/tr205602300

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

süti beállítások módosítása